tinalajnen

Yeah! I made it!!

Publicerad 2013-04-02 21:19:31 i

Har klarat av en dag på jobb! Det var ganska segt runt lunch - näsan snorades en massa och jag hostade! Men jag höll ut, hela dagen.

Alice hade en bra dag på förskolan och fick bli hämtad av mormor idag. Det var en glad liten tös som jag hämtade med mig hem sen. Full med energi... Tog lite tid för Anders att natta henne ikväll. Vi har börjat att natta henne i hennes egen säng om nätterna och det har gått övervägande bra, vilket känns jätteskönt! Igår somnade hon runt 20.30 i sin säng, vaknade till vid 23-tiden, somnade om snabbt och vaknade sedan 5.30. Så i det stora hela sov hon nästan hela natten i sin stora säng - i sitt rum. Vi ska, eventuellt redan, till helgen montera ner hennes spjälsäng... Vår lilla tjej har blivit stor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela