tinalajnen

Vård av barn...

Publicerad 2012-09-09 20:38:57 i

Vab är ett ord som förhoppningsvis inte kommer att användas hos oss allt för ofta, men imorgon blir det premiär!
Igår var Alice jättemammig, ledsen och väldigt trött! Hur mycket Anders än försökte så ville hon inte somna om utan jag fick bege mig hem från Jennys kalas, trist men vad ska man göra?! Idag har näsan runnit och hon har även haft lite feber men ända reagerat bra på febernedsättande. Hennes ögon har dock klibbat så vi har bestämt att hon får stanna hemma imorgon med pappa Anders medan jag får åka iväg och jobba! Förhoppningsvis är hon mer pigg imorgon OCH förhoppningsvis är hon feberfri!! Jag håller alla tummar och tår som jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela