tinalajnen

Sicket elände!

Publicerad 2012-09-15 12:08:12 i

Host och snörvel är två ord som bäst kan beskriva familjen Åhlin just nu! Alice har varit på förskolan i tre veckor och hon har fått sin första dagisåkomma! Så pass så hon fått vara hemma hela veckan. Hon har hostat, ögonen har kleggat och runnit samt näsan har haft den bekanta 11:an under sig... I torsdags vabbade Anders och tog med sig tösen till vårdcentralen där de konstaterade förkylning men hon fick hostmedicin utskrivit till sig! Inatt var första natten som hon sovit ganska okej... Hon somnade vid 20 och hostade en massa vid 22, somnade om av sig själv, vaknade till efter 23 och grät efter mig, Anders fick henne att somna om och sedan vaknade hon 6.30! Så vi kan inte klaga....

Jag och Anders har också blivit förkylda - min hals var helt väck i torsdags. Jag är fortfarande lite hes men långt ifrån vad jag varit!!

Idag har jag, mamma och pappa varit i Hvilan på deras öppet hus-dag! Vi fick köpt jättemycket godsaker till nästan ingen peng alls!!! Så nu ska här göras underbart god korvgryta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela