tinalajnen

Trött...

Publicerad 2012-11-07 21:06:31 i

Fortsätter med gårdagens tema - trötthet! Men idag har jag en giltlig förklaring, har nämligen shoppat loss på Burlöv Center efter jobb! Vilka klipp jag gjorde.....
* 2 par tregging (jeansleggings)
* 1 tröja
* hårfärg
* 1 par snygga skor
Så är så nöjd!!! Skulle egentligen fått köpt läppglans och en ny maskara men det får helt enkelt bli en annan dag!

Börjar få ont i halsen igen. Är riktigt trött på att vara förkyld! Har dessutom märkt att, efter graviditeten och 32 veckors intensiva kräkmorgnar, har satt spår på mig. Klöks så fort jag har lite för mycket slem som sitter mellan näsan och svalget... Urrk, jag vet!!! Måtte, som sagt, förkylningen snart vara till enda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela