tinalajnen

... Ja hon kan vara sån...

Publicerad 2012-11-10 22:45:11 i

sa jag nyss till Anders! Han tittade konstigt på mig och jag insåg att jag, på nytt, hade pratat i sömnen.... Inget ovanligt när det gäller mig men nu var det ett bra tag sen.
Idag har fdniljen varit igång sen 6.30 då Alice vaknade - lagom seg nu med andra ord!
Vid 10 var jag och Josse hemma hos en gammal klasskamrat på ett Me&I-party. Såå många fina kläder de har, köpte dock bara ett set till Alice och en snygg svart top till mig själv! Efter partyt traskade jag hem till mamma och pappa för att färga håret och jag blev faktiskt riktigt nöjd!!! Med en mörk sminkning kan det bli hur fint som helst, hehe.... Eller kanske inte!
Haft jätteont i hslsen ikväll men deg har dämpats lite efter cola-intag. Förhoppningsvis har koldyran haft någon magisk inverkan på min hals. Får se imorgon om det är misär eller ej!
Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela