tinalajnen

Premiär!

Publicerad 2012-03-23 23:55:36 i Allmänt,

I eftermiddags knallade jag och Alice hem till mamma och pappa. Pappa var hemma redan vid 15 men Alice sov så gott och vaknade inte förräns 15.30. Efter att fisen vaknat knatade vi över och fann pappa sittandes ute och lösande korsord. Det har varit en alldeles underbar dag med soooool. Alice gick lite på deras gräsmatta och ville klappa deras kissar som var ute i solen. När mamma kom hem berättade pappa att de skulle grílla, han undrade om vi ville stanna på mat men eftersom jag tagit ut köttfärs till lasagnette ville jag först prata med Anders. När pappa åkt iväg för att handla kött ringde jag upp Anders och vi kom överens om att grillat hade varit gott... Så vi stannade och fick underbart gott grillat kött, som ALLTID när pappa är framme. Köttfärsen fick jag brynt till ikväll för att det inte skulle förstöras. Vi får helt enkelt ha lasagnette imorgon! Det är så sjukt gott med grillat! I LOVE VÅREN/SOMMAREN och alla tillfällen som grillen kan åka fram.

Nu ikväll har vi mest kollat på film. Alice somnade vid 20.30 och sov fram till 23.30 innan hon gav lite ljud ifrån sig. Anders gick in och "bumpade" henne så hon somnade om.... Hur kan hon, ena kvällen/natten vakna efter 40 minuter för att sedan några nätter senare sova 3 timmar i streck? Jag blir aldrig klok på ungen!!! Huvudsaken att hon sover och att vi faktiskt kan få lite egentid. Det behöver man! Nu går "Nyckeln till frihet" på ettan och det är en riktigt bra film. en film som jag säkert sett 8 gånger men som är lika bra varje gång.

Imorgon hoppas jag på en lika fin dag som idag!

Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela