tinalajnen

Helt galen!!!

Publicerad 2012-06-25 12:38:31 i Allmänt,

Ibland förstår jag mig inte på vår unge!!!! Idag vaknade hon vid 7 och då brukar hon vara sjukt trött vid 11. Halv 12 lade jag ner henne i sängen, hon vaknade direkt, vyssjade och vaggade om henne så hon somnade ca kvart i 12... Kvart över, alltså 30 minuter senare, hör jag "mamma" från babymonitorn. Alice satt då upp i sängen och var - PIGG! Jag fattar det inte... Lyckades få henne att slumra till men så fort jag la ner henne så vaknade hon! Ibland tror jag att jag ska bli spritt språngande G A L E N! Jag vet att hon kommer vara helt sjukt trött vid 16 men om hon då somnar så är nattningen nästan förstörd! Är det meningen att en 14-månaders unge klarar sig på 30 minuters middagsvila?! S U C K! Det som gör mig ännu mer galen är att hon ena dagen kan soca 1.40 medans nästa dag bara 30 minuter... Man tycker ju att hon borde lärt sig sova länge nu ju. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela