tinalajnen

Grattis Sverige

Publicerad 2012-06-06 20:44:53 i Allmänt,

Nu var det eko igen... Men jag/vi lever! D>et har varit mycket att stå i och dagarna springer förbi.

Idag har jag och Alice varit en sväng på Åstragården här i Staffanstorp. Kommunens nationaldagsfirande firas på gården varje år. Det var en ganska bångstyrig tös som INTE ville sitta stilla. Hon fick springa runt lite och mot slutet tog jag med henne närmre Drillflickorna så hon hade annat att titta på. Mormor och morfar fick även chansen att passa på henne. Efter att fanorna hade droppats så gick vi till centrum och köpte glass - yummie!

Imorgon ska Alice och jag besöka hennes blivande förskola (dagis). Det är lite spännande och jag är mininervös...! För varför? Ingen aning. Ska bli spännande att se vad det är för "fröknar" och hur många barn som går där och så vidare.

Nu är det dags för lite onsdagsmys med mannen!

Tjingalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela