tinalajnen

=/

Publicerad 2012-06-28 23:12:01 i Allmänt,

Idag har det varit en alldeles underbar dag,rent vädermässigt. Solen har strålat och jag har till och med fått en så kallad "bonnabränna" efter T-shirten.

När jag gick hemifrån hem till mamma och pappa pratade jag med Dig. Jag berättade hur ledsen jag var att Du inte fick uppleva den underbara värmen vi haft idag. Det var det första Du sa att Du saknade... Att Du saknade att kunna gå ut i värmen och sätta Dig i solen, precis som jag är van att komma ihåg Dig! Hur Du ibland satt på framsidan och väntade på oss när vi skulle hälsa på.

Det gör ont idag med och tårarna rinner ibland... Men jag vet att Du har det mycket bättre, jag vill tro det i alla fall. Fast jag önskar ändå att Du kunde fått uppleva dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela