tinalajnen

Efter irritation kommer glädje

Publicerad 2012-06-25 22:56:28 i Allmänt,

Det blev en ganska bra dag trots att lillstumpan endast sov 30 minuter. Jag mjuknar ganska snabbt efter att ha fräst till. Hon klättrade snabbt upp i soffan och upp bakom min rygg, sedan lutade hon sig fram mot mig och ville få en puss. Kan man inte bli annat än glad då?!
Underbara lilla unge!

I eftermiddags skulle vi ta och gå till Citygross så Anders kunde möta upp oss efter sitt arbete. Dessvärre störtregnade det så Anders fick snällt hämta upp oss hemma hos mamma och pappa. Vi brukar försöka storhandla en gång i veckan så man undviker onödiga småköp. Det är så himla svårt att komponera en hel middagsvecka men vi gjorde vårt bästa...! Har ni några bra tips så tas de tacksamt emot. Något vi märkt är att vi inte köper lika mycket barnmat längre! Alice får allt oftare äta samma mat som Anders och jag. Jag har inte varit så bra på att laga egen barnmat så Semper och Nestlé har varit mina bästa vänner, fram till nu. Imorgon ska vi se om fröken kan tänka sig att äta grytbitar! Väntar med spänning.



Grötnosen...! (några månader sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela