tinalajnen

Så hett...

Publicerad 2012-07-25 22:02:06 i

... det varit nu de senaste dagarna! Det känns verkligen som om man befann sig i något av länderna runt Medelhavet men, nej, det gör vi inte! Vi befinner oss i lilla Sverige. Det gäller dock att njuta för innan vi vet ordet av det så är den ordinära Sverigevärmen här igen, dvs ingen värme alls! Har inte kunnat njuta av värmeperioden denna vecka då vi mest befunnit oss i farmors radhus. Farmor gick bort för, exakt, en månad sen och idag tömde vi det sista. Det känns fortfarande så märkligt eftersom det gick så fort, men hellre det än att ligga och lida! Det har nog inte riktigt sjunkit in ännu. Kan man någonsin förbereda sig? Nåja, lilla farmor har blivit begravd och nu är lägenheten tömd! En lägenhet som håller en miljon minnen. Ljusa minnen! En som trivs i sommarvärmen är lilla fisen - Alice. Nästan varje dag eller kväll har hon fått bada i sin lilla pool päoch det är något som hon verkligen ÄLSKAR! Så till den milda grad att vi ibland inte hinner få av henne kläderna innan hon är halvvägs ner i poolen. Det blir många klädbyten på grund av nerskvätta/nerblötta kläder. Det är ju tur att sötisen har mer än en uppsättning kläder! Ska försöka fånga henne in action nästa gång det är baddags! Näää, ska lägga ifrån mig min nya leksak (ajfånen) som jag numera sköter allt ifrån (känns det som) och ta och fortsätta titta på Dumb & dumber som sexan kör ikväll. En film som jag säkert sett 20 gånger, om inte mer, men som jag aldrig tröttnar på trots den låga humorn! Ses

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-07-26 17:52:39

Med de där fantastiska ajfånarna fixar man tydligen det mesta. När de går ut med hunden i regnet, kanske jag skaffar en... Eller ännu bättre, när de städar och tvättar åt en, både lägenhet och bil, då skaffar jag definitivt en! :D

Svar: UNDERBART!!!! Då hade jag haft min till att fixa ALLT här hemma! Jag hade lätt kunnat ligga på soffan å käkat praliner =) Fast nu införskaffade jag en och den funkar att blogga med, vilket inte förra gjorde, så jag är nöjd =)
Christina Åhlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela