tinalajnen

Lussepussies

Publicerad 2012-12-02 17:49:48 i

Jul. Jul. Strålande jul.... Är en låt man kanske hade kunnat lyssna på för att komma i julstämning men.... Inte i den Åhlinska familjen! Vi kör spotify med Queen (just nu), Meat Loaf, Måns Zelmerlöv samt Poison! Har dock lite julstämning då alla julstakar, julstjärnor samt alla julgardiner åkt upp! Idag bakar jag även lussebullar. Hittade inte mitt vanliga recept så fick leta upp ett nytt på nätet, spännande att se om de blir lika bra som de vanliga.

Igår fixade A-girl och jag vår adventsljusstake som förgyllde vår döndagsfrukost i morse! Mysigt att det äntligen är December :-)

Igår hade jag verkligen egentid då jag och några gamla tjejkompisar från högstadiet träffades inne i Malmö! Vi började kvällen på La Roche för lite tapas (deras lamm var sjukt gott). Efter 21 drog vi vidare in på T.g.i.f men det var knökfullt så vi traskade vidare till Paddys där det var minst lika fullt! Till slut hamnade vi på Bishop arms nere vid kanalen! Hade så sjukt skoj! Kändes som denna kväll var riktigt behövd! Skönt att komma bort från vardagen med nattningar osv! Trots att det "bara" fanns en cidersort kvar så slank det ner!
Och, gud vad vi tjejer kan snacka....!

Oj nu är byllarna färdigjästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela