tinalajnen

Kallt.....

Publicerad 2012-12-03 20:34:28 i

Fy vilken vargavinter det blev på ingen tid alls! Känns ju extra skoj att termostaten i elementet i sovrummet är kasst. Visserlugen har vi över de där 20graderna men för mig, som är frusen av mig, är det alldeles för kallt! Som tur är kommer hela vårt värmesystem att bytas mot ett modernt nu i december så det ska bli skönt att slippa struliga termostatrar.

Efter jobb stack jag och min supergulliga kollega Kate till DinSko där jag införskaffade ett par ordentliga vinterkängor till little miss A! Förhoppningsvis funkar de bra på henne så hon inte fryser när de är ute i snön! Tur jag pälsar på henne kläder när jag är så kass på att pälsa på mig själv :-) vad har gått fel!?

Nu ska jag leta upp en mysig filt och slå mig ner i siffan med en stor kopp the! Behöver det för att värma upp hela kroppen inklusive di smau taurna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela