tinalajnen

Väntar med spänning.....

Publicerad 2012-08-27 12:17:09 i

....på om telefonen kommer ringa eller ej! Nu brukar de vila på förskolan och jag har fjärilar/oro i magen.... Jag hoppas VERKLIGEN att det går bra!!!!

Mina andra samtal har gett resultat! Vårdcentralen ringde upp men hänvisade till en mittagning i Malmö eller Läkarhuset i Lund. Jag satsade på det sistnämnda och jag har fått en tid till en hudläkare i början av oktober, så jag får fortsätta med skrubbandet, vårtmedlet och plåster eftersom den sitter så dumt!

Fick även tag på min blivande chef som välkomnade mig imorgon klockan 8.30!!! Åhh kommer ha fjärilar imorgon med! Men, det är bara att vara sig själv så löser det sig!

Nu ska jag höja upp ljudet på mobilen så jag inte missar eventuella samtal! Hoppas att de INTE ringer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela