tinalajnen

Duktig tös

Publicerad 2012-08-21 11:15:38 i Allmänt,

Så stor hon blitt, vår lilla fis!
Idag var det andra dagen på inskolningen och det har gått jättebra. Hon blev helt till sig när vi närmade oss förskolan och det var nära att hon klättrade av vagnen (gott betyg, eller vad?). Hon gick in på avdelningenoch fram till de andra barnen men där tog det emot lite. Hon ville inte sitta på golvet utan hon satte sig i mitt knä. Efter fruktstunden satte jag mig i personalrummet och så gick Alice samt hennes inskolningsfröken ut. Jag var beredd att rycka ut om Alice skulle bli ledsen men det gick galant! Hon sa mamma ett par gånger men mest som hon brukar, "mamma, pappa, moffa, mommo". När jag kom ut från personalrummet kom hon gåendes mot mig, jag frågade om vi skulle gå hem men fick ett "neee" till svar. 
Nu ska vi äta lunch och sedan blir det vila - det gäller ju att få in förskolerutinerna!!!
 
 
Alice gungar på foskolan tillsammans med inskolningsfröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela