tinalajnen

Ful ovana

Publicerad 2012-04-18 11:49:36 i Allmänt,

Det börjar bli en ful ovana att enbart blogga en gång per vecka! Ska försöka bättra mig! Dagarna har bara flugit undan för mig utan att jag ens vet vad jag hittat på! Hur kan det bli så tossigt?!

Igår fick jag på nytt kallelse till operation av gallan. Det går numera mycket bättre med Alicefisen om kvällarna och nätterna så det borde inte vara några problem om Anders kan ta hand om henne denna gång. Idag ringde jag upp lasarettet i Landskrona och bekräftade operationsdagen... Börjar bli nervöööös!

Får passa på att skryta; natten till igår var en riktig underbar natt! Alice somnade 20.30 och vaknade 6.57!!!!!! det är nästan värt att fira på något sätt! I natt gick det inte lika bra, men jag tror hon har ont i magen. Hennes mage är alldeles upprörd och hon bajjar bara löst, stackaren! Vet inte vad hon fått i sig. Fast det blir väl så när man äter och pillar på allt.

I nästa vecka fyller fisen 1 år... Hur kan ett år gå så fort?!?! Det är ju helt sjukt. Anders och jag letar efter den perfekta presenten men än så länge är det ganska svårt. Har köpt lite kläder och någon liten leksak men vill köpa något mer - fast det är svårt. Jag tror inte att Alice bryr sig utan hon tycker nog bara det är skoj med alla presentpapper...! Har några dagar kvar att fundera.

På fredag är det dags för tjejkväll med Jenny och det ska bli SÅ skoj. Anders tar hand om Alice med allt vad det innbär (välling och nattning) så jag behöver inte vara hemma 20.30! Hihi!!! Sa jag att det ska bli SÅ skoj?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela