tinalajnen

Mamman med guldbyxorna?

Publicerad 2011-09-07 22:11:18 i Allmänt,

Idag har jag haft spenderbyxorna på mig...! Var iväg till babyproffsen på Toftanäs, skulle leta efter skor till lillan men hittade inga. Däremot hittades lite nya leksaker! En "fjärrkontroll" som låter när man trycker på den samt en skallra som liknar ett äpple som hon kan gnaga på. Lillan har undersökt båda sakerna och godkänt dem!
När vi var på Stora bernstorp hittade jag även en ceriserandig body samt ett par cerise manchesterbyxor som jag inte kunde låta bli att handla! Billigt!
Nu ikväll hittade jag H&Ms katalog och jag loggade in på deras sajt och hittade, låt mig se....
 * En rosa/vit/grårandig vintermössa
 * En rosa/vit/grårandig låtsaspolo
 * Ett par jeans
 * 5-pack strumpor
 * En lilaprickig cardigan
 * Lila joggingbyxor
 * Ett par rosa uggz-liknande kängor!
That's all.... Allt för 372kronor! Rena rånet - för H&M!



Måste dock ut en runda i Lund snarast då jag ännu inte hittat någon gosig overall som Alicen kan ha i höst när hon sitter i babybjörnen och skumpar. Vinteroverallen är löst men som sagt, hon ska nog ha något varmare än en jacka i höst...! Det är faktiskt rätt svårt det där med vilka kläder som är bra och hur mycket kläder man ska ha! Städade ju undan alla 56-kläder och hon har ju en hel del kläder men ja, mycket är inhandlat i somras och det kanske inte är passande nu i höst.... Ja, man lär ju sig med tiden!

Anders är fortfarande sjuk, stackaren! Men han har fått klara sig själv nästan hela dagen vilket gått bra. Nu ikväll såg vi "Bridesmaids" och den var helt OK. Inte riktigt lika kul som "Hangover" men sevärd!
Nej, nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge så jag ska nog krypa ner, blev inte så många timmars sammanhängande sömn i natt. Förhoppningsvis bättre i natt! Ska inte klaga, det finns mammor och pappor som inte får någon sömn alls och folk runt omkring mig säger att jag ser förvånansvärt pigg ut trots allt, så det får man vara glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela