tinalajnen

Halleluja-moment!

Publicerad 2011-09-12 13:29:49 i Allmänt,

Som tur är så varade inte febern så länge, men snorigheten och hostan hänger i! Idag låg temperaturen på 36 så vi kan väl säga att Alice är en lågtempare, precis som sin mor!

Om jag får önska något så är det att varje natt skulle vara som natten! Alice somnade 20.40 och vaknade första gången 5.23.... Ja, jag vet... Helt sjukt - Halleuja-moment! Då,5.23, var hon ganska pigg och det tog lång tid att få henne att somna om men innan 6 sov hon och vaknade till slut igen 8.10! Helt okej om jag ska vara ärlig. Tänk om varje natt kunde vara så här... Natten innan vaknade hon ju var 40:e minut så jag var lagom pigg igår, fick ställa in allt vad som hade planerats och vi fick besök av Magnus och Hanna vilket var mycket trevligt!

Nu vilar loppisen för 2:a gången i dag och vi ska ta och gå en runda till citygross för att handla kvällsmat men vi har hunnit busa lite innan vilostunden. Hon är ju fortfarande väldigt mammig och pappig så det ska bäras runt på eller underhållas mest hela tiden men en stund kunde hon ligga på filten och underhålla sig själv med sina leksaker! Hon passade även på att rulla runt från rygg till mage igen och sedan busa med filten. Här nedan följer lite stilstudie av Alice ( 4½ månad).




Vilostund i vagnen... Nyvaken


Nä, om man skulle ta och rulla över på magen vettja! Ett.....


Två.......


Tre.....



Och fyra... Så ja, var ju inte så svårt....!


Bus med bästisen Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela