tinalajnen

*Gäspa*

Publicerad 2011-09-29 10:52:07 i Allmänt,

*Gäsp*
Idag är jag en trött mamma... Har varit ett antal väckningar i natt av en bökande Alice som lyckligtvis somnar om snabbt! Vid 7 tyckte hon att det var dags att gå upp vilket inte jag tyckte så hon låg och jollrade i sängen och buffade på mig medans jag låg och halvsov. Vid 8.30 kom vi upp! Mycket mer lagom, anser jag i alla fall.

Idag ska vi på Mammaträff på BVC och en psykolog kommer att närvara, inte för att jag har några frågor direkt men det kanske kan vara bra ändå. Efter mammaträffen ska jag och Alice bege oss till Burlöv center där Anders kommer möta upp oss! Jag behöver ett par nya jeans och hoppas att jag kan hitta några! Ska försöka att INTE handla något till Alice men det brukar alltid sluta med att jag handlar till henne istället för till mig.

Oj, nu hör jag hennes joller ifrån vagnen, det var inte en lååång nap hon tog idag! Det gäller att göra alla saker man inte hinner när hon är vaken, när hon sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela