tinalajnen

Nanne-tajm

Publicerad 2011-10-26 20:53:32 i Allmänt,

*gäsp*
Det var riktigt mysigt att nanna Alice ikväll. Hon fick en fiiiin speldosa av farmor och farfar på 6-månaders dagen som man ska sätta på spjälsängen. Den projekterar även en rörlig bild i taket. Jag satte igång den och vi låg och lyssnade på musiken och tittade på bilden i taket, eller vi och vi... Jag pekade åt Alice men hon ville mest titta på mig =)  Sedan ammade jag henne så hon somnade och försiktigt lade jag över henne i spjälsängen! Peppar peppar sover hon läääänge där! Jag blev själv lite nannig känner jag men vill ändå ha lite mamma-tid! Såg att Billy Elliot börjar på 8:an om några minuter så får väl bli lite slötittande!

Funderar på om jag ska ta och skriva den där förlossningsberättelsen, kanske kan vara skoj för min egen skull så man inte glömmer bort vad som hände (doh... Men de olika stadierna förståss!). Får se om jag kan plita ner den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela