tinalajnen

Inte riktigt vad jag trodde!

Publicerad 2011-10-19 08:38:30 i Allmänt,

Babycafét igår var väl kanske inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Jag är så glad över att Josse och Casper var med annars hade jag inte känt en endaste kotte! Alice tyckte att det var sådär, hon blev ganska rastlös vid samlingen som var en aningens för lång men när såpbubblorna kom fram sken hon upp! Tror att mamms får köpa och ha här hemma! Vi har dock ej givit upp hoppet om cafét ännu och jag funderar på att gå dit imorgonbitti med - får se! En trevlig överraskning var i alla fall att de ordnar barnfotografering nästa fredag så jag satte upp loppisen på en tid som jag hoppas passar henne! Man vet aldrig riktigt med henne...!

Nu ska vi susa iväg med bussen till Malmoe för att genomgå 45 minuters teorilektion om babysimmet! Spännande!

Kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela