tinalajnen

Da da da da da....

Publicerad 2011-11-14 19:39:02 i Allmänt,

... låter det från Alice var och varannan minut. Hon pratar med sina leksaker, med sig själv i spegeln, med katterna och med oss! Det ser även ut som hon läspar, hur man nu kan göra det med ett ord som inte innehåller "s".

Idag har vi varit en runda på mitt jobb. Var ett tag sen jag var där sist och jag har ju saknat mina arbetskamrater samt mina panchisar. Det har ju stormat en hel del kring företaget jag arbetar på, vilket jag inte alls känner igen - men det är ju lätt att dra alla över en kam när ett ställe klantat sig. Dessvärre är det inte lika "kul" för medierna att dra ner de kommunala äldreboendena! men men... Jag åkte dit och fick träffa måååånga arbetskamrater och många panchisar!! Alice var på ett bra humör och charmade så gott hon bara kunde (sov bara 10 minuter i fm). Annars har dagen flutit på, nu myser vi alla tre i soffan och Anders kliar Alice på ryggen så hon skrattar högt och hjärtligt! Lilla fisen som snart blir 7 månader... Vad tar tiden vägen?

Nu är det grötdags och sedan sängdags för lilla fisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela