tinalajnen

Grattis pappa

Publicerad 2011-12-20 10:47:21 i Allmänt,

Idag fyller min söte fader & Alices morfar år! Vi firade honom i söndags då både jag och min bror med respektive var hemma hos honom och mamma. Vi blev bjudna på jättegod fläskfilé samt vaniljglass med varm hjortronsylt... Mmm... Det var sjukt gott! Hade glömt hur sjukt gott det är med hjortron. Hu, blev sugen på det nu med! Jag som inte ätit godis på mer än 4 veckor - om man inte räknar med en olycka i fredags då jag och Alice var inbjudna på jullunch på mitt jobb. Lagom till kaffet gick en ask After eight runt och denne, jag, tog en och stoppade in i munnen utan att tänka mig för. Kom på, när jag börjat tugga, att fan, detta är ju godis. Nåja, det blev bara en som tur var. Annars har jag inte direkt känt något sötsug mer än vid enstaka tillfälle.

Igår var jag och klippte mig, men innan dess hann jag med en liten lunchdejt med Jenny och Laban. Det gick jättebra, trots att Laban var lite ivrig till en början. Alice och Laban delade kex och pussar! Jag bjöd på nybakade scones, då jag försovit mig och hann inte iväg till citygross för att handla något annat, men det var gott ändå.

Idag ska jag iväg en sista runda till Burlöv center för att handla det sista - förhoppningsvis! Orkar snart inte åka runt överallt för att  leta julklappar. Höh, alltid samma stress år efter år! Att jag ALDRIG lär mig! Nåja, det är iof en känsla att stressa runt med alla andra med. I alla fall så ska jag och Alice fira pappa efter BC då Anders är och hjälper sin pappa med hans nya TV. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela