tinalajnen

Ett riktigt skitinlägg

Publicerad 2011-08-17 10:40:12 i Allmänt,

Ibland blir man riktigt förvånad hur mycket bajs en liten bebis kan producera...! Jag och Alice lyssnade på lite musik för hon började bli lite grinig, precis som hon brukar när hon är trött. Jag bytte låt men hon blev bara ännu mer grinig och då tänkte jag att jag fick ta upp henne (hon satt i sin babysitter). När jag började lyfta upp henne såg jag att hon var alldeles gul på magen. Hann bara tänka "vad f*n" innan jag fått upp hela Alice ser jag att hon är ännu mer gul på ryggen... Neeeeeeej!!! In med ungen på toaletten och avspolning under kranen. Bajs ÖVERALLT!!!! Inte konstigt hon var grinig! Hon brukar göra "bajsljud" när det är dags men inget sådant alls idag utan bara kaos direkt. När hon fått på sig en ny fin blöja och sattes i bilbarnstolen inspekterade jag babysittern som jag smart nog lagt en filt i för att undvika sådana här olyckor men nog fasiken hade bajset letat sig genom alla lager filt. Det var bara att ta av tyget och kasta in i tvättmaskinen. Jag som skulle gå iväg till affären idag, det får bli en riktig tvätt-dag!

Nu ligger fisen och tar igen sig i vagnen och jag får väl sortera ännu mer tvätt...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-17 21:55:03

hihihi Finns väl inte så mycket att säga egentligen mer än "bra jobbat, Alice". hihihi

Postat av: Christina Åhlin

Publicerad 2011-08-17 22:50:22

haha, ja verkligen.... Att det verkligen kan hamna överallt! Sjukt skickligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela