tinalajnen

Brrrrr!

Publicerad 2011-08-16 21:32:16 i Allmänt,

Så fruktansvärt vidrigt! Jag har precis lyckat på Alice att somna efter försök nummer jag vet inte vad. Sitter i TV-rummet och har precis startat den bärbara då Anders reser sig från soffan och säger något, jag spanar ner mot golvet och vad ser jag? Vad ser jag? VAD SER JAG? En BAUTA spindel.... Inte en stor spindel utan en MEGABAUTA!!! Fyyyyy! Jag fångar den med mitt glas (snabb var den jäkeln med) och vi får ut den... Vad som sen hände den skriver jag inte men om det blir regn imorgon så har ni svaret! R.I.P räliga djur.

Fick sedan en väldigt skrattattack då Anders försöker vara smidig för att inte väcka lillan och då trampar på en groda som tillhör Elektra. PIIIIIIP.... Jag låg nästan dubbel av skratt. Som tur vaknade inte Alicen!

Har idag fått tacka nej till en kvällspromenad med Nenna och söta Laban-Bus, har nämligen varit och klippt mig! Vågade inte riktigt klippa av mig allt hår igen men någon dag så... Blev ny snitt på luggen och Anders tyckte det blev bra och det är väl nästan huvudsaken - att han inte ska behöva skämmas för min friss!

Ska nog snart krypa ner och förhoppningsvis inte drömma om räliga spindlar. Kanske kan drömma om vad jag ska handla imorgon då jag och Alicen ska ta en promenix bort till Citygross.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela