tinalajnen

Sammelsurium

Publicerad 2017-09-08 00:25:42 i Allmänt,

Zzzz

Borde sova! Borde ha lagt mig för länge sen... fastnade vid TV:n ikväll - Hoarders på TLC. Jag blir helt fascinerad av dessa människor med denna fruktansvärda sjukdom! Att inte kunna slänga skräp och andra saker! Att få ångest över att ett tomt paket smör, sedan 2 år tillbaka, ska slängas! 
Får nästan ångest över deras ångest! 
Alla har vi våra laster...! Just nu är jag inne i min bokslukarlast! Släckte alldeles för sent, då med, igår då jag var absolut tvungen att läsa slutet på "Kvinnan i rummet". Ville läsa fortsättningen i morse och stod och suktade vid bokhyllan men ingen fortsättning :-/ var då tvungen att beställa del 2 och del 3 i samma serie på Bokus.se... Tog Karin Wahlgrens sista i "Claes Claesson"-serien och började läsa på bussen! Älskar att kunna ta mig till jobb och samtidigt sjunka in i någon bra bok! Jag går och läser på väg från bussen till jobb med... alltså promenerar och läser! Toppensmart tills man fastnar i en rosenbuske som jag gjorde idag... om det var någon som såg mig fick de säkert sig ett gott skratt! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela