tinalajnen

Vår!!

Publicerad 2015-03-09 16:25:53 i Allmänt,

Vågar man skriva att våren är här eller vi kan vänta oss ett bakslag med -10 grader, snålblåst och snö? Hoppas inte!

Helgerna går så otroligt snabbt, varför? Denna helg var, som alla andra detta året, uppbokat med både det ena och andra! I lördags var vi hemma hos min bror med fru så flickorna fick leka med varandra och vi vuxna njuta av god mat och roliga samtal!


Alice och Ebba i full action! Tur att min bror har sportgrejjer hemma så Alice kan bekanta sig med sådant!!

På kvällen när fisen gått och lagt sig fick jag faktiskt Anders att se Mellon! Jag tippade samtliga vinnare i duellerna och kan erkänna att jag ser fram emot finalen nästa vecka...! Som den Mellofjortis som jag är! 

Igår hade vi Alices bästa kompis (!!!!) från förskolan hemma hos oss! Så otroligt roligt att lyssna på dessa två små bestämda damerna! Lite tandagnissel blev det när Lilly fick låna Alices "Anna"-klänning, från Frozen, och Alice sen ångrade sig och ville ha tillbaka den! Det här med att dela med sig är INTE lätt för en treåring! 
När Lilly åkt hem gick vi ner till centrum och hämtade min cykel! Så otroligt varmt och skönt väder! 

Fisen och krokusarna! 

Imorgon drar jag åter igen upp till Skövde och högskolan! Ska bli skönt när kursen är avslutad! Då ska jag fanimej belöna mig själv med nått och njuta av att 7,5 hp trillat in på mitt akademiska konto! Wohoo!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela