tinalajnen

Meh....

Publicerad 2013-03-30 22:16:14 i

Hej kära blogg!
Nej, jag har inte glömt bort dig, det har bara varit en helt sjuk start på året! I februari hade jag NIO frånvarodagar på jobb... Var hemma själv i två omgångar och sen med lilla fisen! Nu sitter jag här igen, med feber och otroligt jobbig hosta! Hostar och hostar men får inte upp ngt slem. Oroar mig för det minsta och tror nästan att jag åkt på en lunginflammation. Hostar jag en massa imorgon ska jag nog försöka få tag på jourläkarcentralen. När man hostar och hostar utan att något händer blir man så fruktansvärt trött och huvudet värker och det är allmänt jobbigt! Jag vill bli frisk!!!! Nu!!!!
Dags för en tempkontroll och en Ipren! Lördagsgodis för mig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela