tinalajnen

Zzzzz

Publicerad 2013-01-19 00:39:11 i

Det blir senare och senare för varje kväll tycker jag! Har konmit in i en bokslukarfas, dvs jag läser böcker och kan inte lägga dem ifrån mig.... Just nu läser jag del 2 i Mari Jungstedts deckarserie om Anders Knutas! Sjukt spännande och som sagt svårt att lägga ifrån mig!

Imorgon ska jag göra ett syntest så jag kan skicka in mina papper för övningskörning, måste ju hålla mitt nyårslöfte. Nu när jag lovat för en gångs skull.

Det andra löftet känns bra, ska väga mig på måndag igen... Kvällens onyttiga var ett Digestivekex - dock fullkornsvarianten. Hoppas den jäkeleb inte hittar vägen till min rumpa!!! One second on the lips - a lifetime on the hips.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela