tinalajnen

Tre blinda möss

Publicerad 2013-01-19 16:02:16 i

Entrade Synsam i Lund i förmiddags. Pappa och mamma skulle kontrollera sin syn och jag skulle göra en snabbkoll inför ansökningen som jag nämnde igår.
Fick läsa på tavlan, både, med och utan glasögon. Ser så fruktansvärt illa utan mina brillor så det är tur att hjälpmedlet glasögon finns!
När pappa kontrollerade sin syn testade mamma och jag alla möjliga slags brillor! Några riktigt fula ala 70-talet och några som faktiskt var riktigt snygga, när man tänker på det så här i efterhand!
Syntesten gick bra, skanu betala in 220spänn till Trafikverket och sedan skicka in min ansökan. Förhoppningsvis går handläggningstiden fort så att jag kan komma igång - igen....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela